onsdag den 18. februar 2015

Mails fra Star Tour

Så skete der endelig lidt på projekt #Guidelife. Jeg har stadigvæk ikke fået min destination og afrejsedato, men i mandags modtog jeg en mail med generelle spørgsmål om jobbet. Så jeg nu ved lidt om uniformen, bolig, arbejdsforhold osv. Derudover modtog jeg også en mail med et link til en Facebook-side for alle de nye nordiske guider. Vi er selvfølgelig allerede begyndt at sludre og stille spørgsmål om alverdens ting i forbindelse med jobbet. Alle er super begejstret og det er let at blive smittet af stemningen. Jeg kan mærke, at glæden og spændingen er ved at vende tilbage efter mange måneders utålmodighed. Jeg har i de sidste par måneder befundet mig i et sort hul, hvor beslutningen om at smutte fra det hele, flere gange blev taget op til genovervejelse, men jeg kan mærke, at det er ved at vende. Nu glæder jeg mig!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar