fredag den 1. maj 2015

Ø-rundtur på Samos

Udover at besøge hoteller og lære byerne at kende, så bruger jeg også min tid på at studere vores udflugter. I denne uge har jeg været på de to udflugter, som jeg selv skal guide senere på sæsonen. Den ene er vores ø-rundtur, hvor vi kommer rundt på øen og ser noget af det, som kendetegner Samos. Blandt andet besøger vi ruinerne af Heras tempel. Selve ruinene syner ikke af meget, men Hera var en spændende kvinde, så der er nogle gode historier tilknyttet. Vi besøger også et fungerende kloster, der ligger som en skøn lille oase midt i bjergene. Derudover kommer vi op, hvor der er god udsigt udover hele Samos. Jeg er vild med udsigtspunkter, så jeg nød at kunne se bjerge, strande og andre øer i baggrunden. Jeg indsætter en masse billeder fra turen, så I kan få et lille indtryk af, hvor fin en ø, Samos er!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar