fredag den 11. september 2015

Så flytter jeg....

Ja, det lyder så voldsomt, men det er ikke mig der flytter, ikke endnu ihvertfald!
Derimod flytter bloggen. Jeg har besluttet at flytte den over hos Bloggers Delight, hvor den får lidt mere promotion. Det har været en længere proces, da jeg ikke er særlig skarp til det med computeren, og det at flytte en blog ligger ud over mine skills.
Heldigvis forbarmede en sød Bloggers Delight-teknikker sig over mig og flyttede min blog. Så hele bloggen er nuhos dem.

I forbindelsen med flytningen spurgte jeg mine Facebook-bekendtskaber, hvad jeg skulle kalde bloggen. Jeg fik utrolig mange gode forslag. Alt lige fra Wunderlust til FriMigFraFrikadellerne.dk. Kreativiteten fejlede ikke noget. Jeg endte dog med at omdøbe bloggen til Globetrotting by Stepher. Det er tilpas internationalt, siger lidt om hvad bloggen handler om og alligevel har et personligt tvist.

Jeg håber derfor, at I alle (og I er jo efterhånden blevet til mange!) vil flytte med over og følge med i mine eventyr på Globetrotting by Stepher


Ingen kommentarer:

Send en kommentar