torsdag den 16. april 2015

5 dage. Pakkeklar og all inklusive resort!

Tiden går stærkt og nu er der kun fem dage til afrejse. De sidste småting er kommet på plads, alt er købt og lagt frem, så det kan komme i kufferten. Jeg har læst og forberedt mig på salgsmodeller, problemhåndtering og udflugter, så nu er jeg så klar, som man kan blive. Spisebordet er fyldt op med mit tøj og mine personlige ting. Jeg har virkelig begrænset mig og skåret alt fra, som jeg kan undvære. Selvom jeg gerne vil have mit eget tøj med, så skal jeg jo ikke til et uland. Man kan også købe tøj i Grækenland! Heldigvis er mange af de produkter jeg bruger, købt på apoteker i Grækenland, så jeg har indregnet at kunne købe en del, når jeg kommer til Samos.

Mit pakkekaos

Jeg har fået min flybillet til Kos, hvor jeg d. 22-27 april, skal i oplæring. Derefter flyver jeg til Samos. Ugen på Kos tilbringes på et hotel, hvor træningen skal foregå. Det bliver nok begrænset, hvor meget jeg får set af øen, for vi skal bo på et resort ude i midten af ingenting med all inklusive. Jeg regner ikke med at få tid til andet end at spise, sove og have undervisning. Der er indlagt en udflugt i løbet af ugen til vulkanøen Nisyros, så det glæder jeg mig meget til. Det er første gang, jeg besøger Kos. Jeg er stor fan af at besøge nye destinationer, så jeg er meget glad og taknemmelig for at få mulighed for at besøge endnu en græsk ø.

 Kos - der ser også pænt ud :-)

Nu skal dagene bare gå, så jeg kan komme afsted. Den sidste uge har været en følelsesmæssig rutschebane, så jeg glæder mig til at komme i gang igen og få tankerne over på noget fornuftigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar